Західноукраїнська радіомережа «FM Галичина» (ТОВ «ТРК "Галичина"») з початку жовтня запустила новий сезон, розширивши інформаційне мовлення та запустивши нові авторські проекти.
Як повідомили «Телекритику» в прес-службі «FM Галичина», з першої неділі жовтня розширено формат новин у вихідні. Відтепер, новини виходитимуть 7 днів на тиждень, щодві години: з 8.00 - у будні та з 12.00 - у вихідні.
Стартували дві нові авторські програми «Міський клюб» Галини Батюсь - про культуру і «все найцікавіше, що відбувається довкола», що виходить щоп'ятниці о 14.30 та 19.30 з повтором у суботу об 11.30, і «П'ять по третій» Наталі Кондратенко, що виходить щобудня з 15:00 до 17:00.
З жовтня розширюється формат виходу програми «Народна година». Тепер, окрім суботи та неділі, з 19.00 до 20.00 програма виходитиме в ефір в офіційні державні та релігійні свята.
Також завершується підготовка гумористичної програми - спільного проекту зі студією «Магарич».
В ефірі, як і раніше, залишаються програма вітань «Привітанка від Діанки» (щобудня з 12.00 до 14.00), ранкова програма «Встати! Не спати!» (щобудня з 7.00 до 10.00), програма «Файна рандка» (у вихідні з 12.00 до 16.00), кулінарна програма «Галицька пательня» (щобудня о 10.30 та 18.30). Не змінилося і музичне наповнення - українська музика фольк-етно-ска напрямку.
Прес-служба радіомережі повідомляє, що наприкінці вересня «FM Галичина» повністю завершила модернізацію ефірної студії та оновила передавальну техніку.
За словами директора радіостанції Романа Заяця, підсумок роботи трьох літніх місяців засвідчив, що обрана стратегія у напрямку «галицького радіо» виправдала себе і дала свої результати: «Радіо "FM Галичина" зафіксувала зростання надходжень від реклами влітку у понад три з половиною рази, у порівнянні з весняним сезоном. Головною причиною цього стала зміна позиціонування радіостанції у напрямку музично-розважального "галицького" радіо» - зазначив він.
Як повідомляла «Телекритика», навесні радіомережу «FM Галичина» очолив Роман Заяць. На початку червня «FM Галичина» оновила програмне наповнення та ефірне оформлення і стартувала в Тернополі, а згодом - у Луцьку.
Источник: Телекритика
|