Радіо «Люкс FM» на своєму сайті відкрив інтернет-магазин брендованої продукції «Люкс-шопінг». Про це повідомляє прес-служба ТРК «Люкс».
Асортимент включатиме товари з символікою «Люкс FM», а також ексклюзивні товари від зірок.
На додаток до звичних способів оплати в інтернеті за товари можна буде розраховуватися рейтингом в ком'юніті прихильників станції у соціальних мережах. Кількість користувачів, що входять до ком'юніті, - понад 70 000, повідомляє перс-служба.
Найближчим часом планується проведення інтернет-аукціонів від українських зірок.
«На ідею створення магазину "Люкс-шопінг" нас наштовхнули масові дзвінки наших слухачів, які хотіли якийсь сувенірчик. Ми фізично не могли навіть опрацювати такі об'єми. А ідея "Люкс-шопінгу" зробить щасливими усіх. Та й це світова практика, на популярних сайтах, пов'язаних з шоу-бізнесом. Будь-хто зможе придбати собі футболку чи горнятко з символікою улюбленця! Я думаю що наш асортимент буде розширятися і скоро буде багато цікавинок від "Люкс FM"», - говорить Євген Фешак, програмний директор «Люкс FM».
Источник: Телекритика
|