Минулого тижня компанія GfK здійснила поставку першої хвилі нового дослідження аудиторії радіо по місту Києву. Дослідження проводиться за замовленням індустріального об’єднання “Радіокомітет”. Про це повідомив прес-центр Радіокомітету.
За результатами дослідження щоденно більше 57% киян у віці 12-65 років слухають радіо. Кожен радіослухач в середньому слухає радіо протягом 4 год. 37 хв. Рейтинг радіо для середньої 15-ти хвилинки перевищує 11%. Також вперше було зафіксовано високий рівень слухання радіо через Інтернет: більше 20 % киян слухали радіо через Інтернет. Опитування відбувалось в січні-березні 2012 року. В дослідженні взяло участь більше 3-х тисяч респондентів. Опитування проводилось методом DAR CATI.
Окрім учасників Радіокомітету, який об’єднує понад 65% ринку, користувачами дослідження стали більше 12 компаній, серед них радіостанції та рекламні агентства: Просто радіо, Люкс ФМ, Європа плюс, Гала-радіо, Супер-радіо, Ностальжі, Радіо Київ-98, UMG, Стиль-медіа, FM solutions, New Media Agency. З іншими представниками радіо індустрії ведуться переговори.
Ольга Росманова, директор департаменту медіа-досліджень дослідницької компанії GfK Ukraine: «Перший раунд переговорів з учасниками ринку пройшов успішно. На сьогоднішній день більшість ринку підтримала нове дослідження. Зважаючи на позитивну тенденцію приєднання нових користувачів, в нас є всі підстави очікувати, що решта компаній також приєднаються до нової системи вимірювань найближчим часом».
Олександр Барановський, виконавчий віце-президент «Групи АДВ Україна» з медіа, голова міжгалузевого об'єднання «Радіокомітет»: «Зараз ведуться спроби порівняти результати першої хвилі по Києву дослідження GfK зі старими даними. Це не зовсім коректно, оскільки нове дослідження проводиться за іншою методикою. Про остаточні дані з рейтингами ми можемо судити лише після другої хвилі дослідження, коли методика дозволить порівняння з даними попередніх років». Радіокомітет - міжгалузеве об'єднання, до якого входять два найбільших радіохолдинги України - ТАВР і УМХ, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group Ukraine, Group M) та керівний партнер - Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії.
Источник: mediabusiness.com.ua
|