До складу «Радіокомітету» увійшли радіобаїнгові рекламні агентства UMG (партнер Aegis), «Стиль медіа» та Radio Expert. Про це повідомляє прес-служба об'єднання.
Олег Кочерженко, керуючий партнер радіобаїнгового агентства «Стиль Медіа», за допомогою об'єднання сподівається брати участь у формуванні ринку: «Считаю, что специализированные агентства, которые есть на рынке должны входить в Радиокомитет. Мы бы хотели вместе с холдингами участвовать в процессах формирования рынка, в его улучшении и усовершенствовании исследований. На сегодняшний день рекламные кампании на радио формируются по остаточному принципу, хотя радио - очень эффективный носитель, и мы бы хотели изменить эту ситуацию к лучшему».
Керівник «Радіокомітету» Катерина М'ясникова зазначила, що на сьогодні зусилля комітету сконцентровані на вимірюванні аудиторії та низці інших актуальних для індустрії тем. «Тому ми відкриті до співпраці і раді усвідомлювати, що наша діяльність знаходить позитивний відгук у гравців ринку», - сказала вона.
Як зазначає «Радіокомітет», згідно з процедурою, будь-яка компанія, яка є покупцем дослідження аудиторії радіо, проведеного GFK Ukraine на замовлення об'єднання, має право подати заявку на отримання статусу кандидата в учасники об'єднання. Компанія-заявник отримує статус кандидата в учасники комітету за умови, якщо її заявка здобула підтримку засновників, що мають у сукупності 51% голосів. Компанія, що має статус учасника комітету протягом двох років, має право подати заявку про отримання статусу засновника, і таким чином збільшити свою частку впливу на прийняття рішень.
Нагадаємо, «Радіокомітет» - міжгалузеве об'єднання, до якого входять два найбільших радіохолдинги України - ТАВР і УМХ, три мережеві рекламні агенції (Publicis Groupe, ADV Group Ukraine, Group M) та керівний партнер - Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року для запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії.
Источник: telekritika.ua
|