15 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення зафіксувала в ліцензіях ТОВ «Мюзік радіо» і ПП «Студії ВТВ», які мовлять під позивним «Мюзік радіо», зміну власників, фактичної та юридичної адреси, керівних і наглядових органів, а також програмної концепції.
Нагадаємо, «Мюзік радіо» було придбано холдингом ТАВР у Business Radio Group. Разом з іншими радіомережами ТАВРа («Русское радио», «Хіт ФМ», Kiss FM, «Радіо Рокс», «Мелодія») «Мюзік радіо» вже представлено в новому дослідженні радіослухання, що проводиться компанією GfK.
Юридична адреса компаній «Мюзік радіо» і ВТВ змінилися з вулиці Нагірної, 25/27 у Києві на вулицю Сім'ї Хохлових, 15, к. 1, а фактична - з вулиці нагірної, 25/27 на вул.. В. Хвойки, 15/15.
Власниками компаній замість Владислава Ковтуна стали:
ТОВ «Юкрейн Медіахолдінг», м. Київ (50%), що є власником ТРК «Радіо Кохання» («Мелодія»);
ТОВ «Девеллін - трейд», м. Київ (38% у «Мюзік радіо» і 33% у «Студії ВТВ»);
ПП «Акулеата істейт», м. Київ (12% у «Мюзік радіо» і 17% у «Студії ВТВ»), що є співвласником ТРО «Русское радио - Україна» і ТРК «Класик радіо» («Радіо Рокс»).
Директором ТОВ «Мюзік радіо» замість Владислава Ковтуна стала Юлія Смірнова, членами редакційної ради - Юлія Смірнова і Тетяна Толопченко.
Директором ПП «Студія ВТВ» замість Владислава Ковтуна став Олександр Слюсар, членами редакційної ради - Олександр Слюсар і Тетяна Толопченко.
Програмна концепція радіомережі «Мюзік радіо» теж зазнала змін. Зникла частка іноземного продукту, а національного продукту, відповідно, зросла до 24 годин на добу. Частка програм власного виробництва залишилася на рівні 10 годин на добу, частка української мови - не менше 80%.
Формат радіомережі замість розважального став розважально-інформаційний. Хоча якраз кількість розважально-музичних програм зросла з 8 годин на добу до 19 годин на добу, а інформаційно-аналітичних і публіцистичних, культурно-мистецьких і науково-просвітницьких програм зменшилася з 1 години 20 хвилин на добу до 30 хвилин на добу кожної. Зникла підбірка музичних творів (було 8,5 годин). Реклами побільшало на 15 хвилин (до 3 годин на добу) за рахунок елементів оформлення ефіру (яких замість 30 хвилин стало 15 хвилин на добу), анонсів залишилося 15 хвилин на добу.
Позивні мережі при цьому не змінювалися.
Источник: Телекритика
|