Скорочення державного фінансування, проблеми з рекламодавцями та зменшення аудиторії спричинили кризове становище суспільної радіостанції.
Ще минулого року американське суспільне радіо NPR (National Public Radio) стало жертвою світових тенденцій щодо зменшення державної частки бюджету мовників, яка тут складає 15%. А 2011 рік воно звершило із загальними збитками в $2,6 млн. Причиною ситуації, що склалася, також є різке зменшення відсотку реклами у проміжках між програмами радіо, а, відповідно, і коштів за її розміщення.
Директор NPR Гері Нелл (Gary Knell) зауважує, що радіостанція вже чотири роки працює на збиток. Більшість коштів на створення програм та забезпечення їх виходу в ефір NPR брало із резервів власного бюджету. «Колись ми оформлювали кредити банку, але зараз ми не підемо на це, – каже він. І якщо ми не зможемо працювати без збитків та займати активну позицію серед інших радіостанцій, рано чи пізно нам доведеться припинити мовлення».
Через брак коштів значно страждає контент мовника. Зважаючи на те, що основним джерелом прибутку NPR, усі 45% бюджету, є продаж власних програм іншим суспільним та комерційним радіостанціям, така умова є абсолютно несприятливою для його функціонування.
Крім того, більшість проектів, які нещодавно все-таки спромоглося запустити NPR, не знайшли відгуку в слухачів. Так, аудиторія мовника тільки зменшилася на 10%. І наразі виходу із ситуації редакція мовника не бачить.
Источник: mediasapiens.ua
|