Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







«Шансон» посів третє місце в рейтингу радіомереж від GfK


22 января 2013 | Радиовещание / На украинском языке / Украина | Добавил: Kravtsova Olga
«Радіокомітет» оприлюднив результати четвертої хвилі вимірювання аудиторії радіо в містах 50 тис.+, що проводиться дослідницькою компанією GfK Ukraine

Кількість українців, що контактували з радіо протягом тижня, а також середньодобове охоплення радіо залишаються незмінними - 89% і 67% відповідно. Такі дані четвертої хвилі дослідження аудиторії радіо*, що проводить компанія GfK Ukraine у містах з населенням понад 50 тис. осіб, оприлюднило галузеве об'єднання «Радіокомітет».



За результатами четвертої хвилі п'ятірку лідерів очолює «Хіт ФМ» (1,09%), за ним іде «Русское радио» (1,01%). Третє місце посіло радіо «Шансон» (1,01%), яке нещодавно приєдналося до дослідження і показники якого оприлюднюються вперше. Четверту і п'яту сходинки посіли «Ретро ФМ» (0,71%) і «Люкс ФМ» (0,65%). Ці радіомережі у такій само послідовності складають п'ятірку лідерів і за середньотижневим охопленням.

«Шансон» посів третє місце в рейтингу радіомереж від GfK
«Шансон» посів третє місце в рейтингу радіомереж від GfK


На графіках не відображено рейтингів категорії «Інше» та «Не знаю». З-поміж іншого приховано рейтинги Першого каналу Національного радіо (УР-1) та «Радіо Ера».



«Поточна хвиля радіодослідження по мережі, що проводилося наприкінці 2012 року, виявила ще один цікавий факт на користь радіо. Виявилося, що частіше за все в родині покупки в сегменті FMCG здійснює саме радіослухач - у 47% випадків», - зазначив голова «Радіокомітету» і виконавчий віце-президент групи «АДВ Україна» з медіасервісу Олександр Барановський. На його думку, на це варто звернути увагу представникам сегменту FMCG, що може стати гарним потенціалом для зростання ринку радіореклами.

«Шансон» посів третє місце в рейтингу радіомереж від GfK


На думку керівника Центру маркетингових досліджень Незалежної асоціації телерадіомовників, координатора «Радіокомітету» Віталія Гордузенка, результати рекламної кампанії на ТБ в комбінації з радіо є набагато кращими, ніж у випадку використання телереклами як єдиного каналу комунікації. «Світова практика використання радіореклами FMCG-брендів показує, що переміщення 20% рекламного бюджету з ТБ на радіо дозволяє збільшити обсяг продажу до 15%», - стверджує він.



* Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед мешканців міст «50 тис.+» віком 12-65 років. Обсяг вибірки становить 11 756 респондентів. Четверта хвиля дослідження проводилася 10 жовтня - 16 грудня 2012 року.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.