Із 19 січня радіостанція Love Radio («Лавра діо») вийде в ефір в оновленому форматі та з новими позивними «L’Радіо» та «L’Радіо ера любові». Національна рада з питань телебачення і радіомовлення внесла відповідні зміни до ліцензій ТРК «Радіо кохання» на засіданні 23 грудня.
Як розповіла «ТК» заступник директора з творчих питань ТРК «Радіо кохання» Ірина Любанська, ребрендинг пов’язаний із тим, що радіостанція не зовсім відповідає московському бренду Love Radio. «Тому що за законом “Про телебачення і радіомовлення“ ми повинні мати 50% українських пісень. З урахуванням законодавчих умов ми маємо бути прив’язаними до місцевості. До того ж ми дещо розширили поняття любові. Це вже не кохання між чоловіком і жінкою – новий слоган звучить як “Любов до життя”», – пояснила пані Любанська.
Дослідження радіослухання показали, що аудиторія ТРК «Радіо кохання» подорослішала. Виходячи з цих даних, керівництво вирішило зробити ранкове шоу для доросліших слухачів. «Із 19 січня в ранковому ефірі працюватимуть нові ведучі – дорослі люди. Планується зробити радіостанцію більш комунікативною, більш прив’язаною до дійсності й до аудиторії», – зазначила Ірина Любанська. Оновлений ранковий ефір із понеділка по п’ятницю о 6.45 – 10.45 вестимуть у парі Павло Нечитайло (екс-ведучий радіо «Культура» і «Київ», лідер музичного гурту «Пропала грамота») й Анатолій Гаркуша (екс-головний редактор журналу «Авто&Сервис»). Інформаційну службу «L’Радіо» очолила Олена Чабак, яка раніше не була пов’язана з медіа. Пошуки нових ведучих і кастинги тривали близько двох місяців.
За словами продюсера-консультанта «L’Радіо» Романа Коляди (заступник генерального директора і ведучий «Ера FM»), нова концепція радіостанції передбачає мікс розмовного і музичного форматів: «розмови з музикою, але без політики». В ефірі не буде відокремлених випусків новин, оскільки пан Коляда запровадив табу на читаний текст. Відповідно, ведучі розповідатимуть слухачам про новини, а не повідомлятимуть їх.
«Також я не хотів би, щоби на радіостанції були сигнали точного часу. Це має бути процес, який тече. Адже життя не дискретне, його не можна розбити на відрізки», – пояснив своє бачення формату пан Коляда. За його словами, ребрендинг тільки розпочинається, остаточний формат «L’Радіо» вималюють протягом кількох місяців.
"Телекритика"
Источник: PULT
|