Наприкінці січня в ефірі «Нашого Радіо» стартував масштабний проект, присвячений Європейському Союзу. Він триватиме до серпня 2009 року.
Цей проект фінансується европейськими структурами: «Наше Радіо» стало переможцем тендеру, що проходив у рамках програми European Neighborhood and Partnership Instrument Info and Communication Programme. Сам тендер проходив з лютого по листопад минулого року.
Мета проекту - розповсюдження серед молоді актуальної інформації про Європейський Союз, діяльність Європейської Комісії, висвітлення взаємостосунків та спільних програм України та ЕС.
Як повідомили «МедіаБізнес» представники «Нашого Радіо», вони отримують від Європейської Комісії найактуальнішу та точну інформацію про діяльність ЕС, та на її основі створюють програми, які щодня лунають в ефірі. В програмах будуть обговорюватися усі аспекти відносин ЄС-Україна, переваги та можливості для української молоді, які програми та проекти надає ЄС в Україні. Окрім щоденних програм, «Наше Радіо» також щонеділі організовує ток-шоу з відомими діячами країни на актуальні теми.
Відомо також, що ефірний проект «Європа в серцях українців» буде активно підтримуватися зовнішньою рекламою та BTL-проектами, що орієнтовані на українську молодь. «Всі BTL-проекти ми будемо організовувати власними силами» , - повідомила бренд-менеджер Інна Стасюк.
А от бюджет «європейського» проекту «Наше Радіо» не розголошує.
Всеукраинская радиостанция «Наше Радио» основана в 1996 г. С 2006 г. акционером «Нашего Радио» является международный радио-холдинг Communicorp, который объединяет 38 радиостанций по всему миру. Согласно концепции, в эфире радиостанции звучат песни исключительно украинских и российских исполнителей.
Источник: МедіаБізнес
|