З 5 лютого радіостанції медіагрупи RMF (Польща) – «РадіоМан» у Львові та «Радіо Тернопіль» в Тернополі, а також станції в Івано-Франківську та Нововолинську (Волинська обл.) мовитимуть із позивними «Радіо 4U». Нагадаємо, відповідне рішення ухвалила Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 грудня. За словами програмного директора групи Романа Зайця, термін ребрендинг є слушним лише для двох станцій – львівського «РадіоМан» та «Радіо Тернопіль», в Івано-Франківську та Нововолинську ідеться про запуск нових станцій. Щодо програмного продукту, то він пройшов тестування на «РадіоМан». Музична база ґрунтовно досліджувалася компанією Gfk Ukraine на замовлення медіагрупи RMF. Проведені дослідження аудіовізуального сприйняття нового бренду. «Музика тестувалася на віковій групі 25 – 39 років – саме це була і лишається цільова аудиторія нашої станції», - сказав пан Заяць «ТК», наголосивши, що таке потужне дослідження циклу – як слухацька аудиторія реагує на ті чи інші програми, елементи ефіру – проводиться в Україні вперше. В ефірі «4U» залишаються програми «РадіоМан»: ранкове шоу «Новий день», «Життя прекрасне» з Мартою Більською, а також з’являється новий вечірній хіт-парад – «Парад Музики». «Підготовчі роботи до запуску станції тривали понад рік, над проектом нам допомагали працювали спеціалісти з Польщі. Також у підготовці ми використовувався досвід німецького концерну Bauer, що є нашим посереднім інвестором» - додав Роман Заяць. У ближчих планах компанії - розширення географії за рахунок купівлі локальних станцій. Про які саме станції ідеться – пан Заєць поки не уточнив.
Источник: Телекритика
|