Рекламний час телеканалів групи «Інтер» («Інтер», НТН, К1, К2, «Мегаспорт», «Ентер-фільм» та «Ентер-мьюзік») у 2009 році продаватиме новий сейлз-хаус. Про це «Телекритику» повідомив віце-президент U.A. Inter Media Group (керуюча компанія групи) Ярослав Порохняк.
«Та модель, за якою реклама продавалася цього року, у новому році зміниться. Канали продаватимуться через зовнішні сейлз-хауси», - зазначив пан Порохняк. Нагадаємо, наприкінці минулого року було створено будинок продажів «Відмінна реклама», який 2008 року продавав канали групи «Інтер» та «Первый канал. Всемирная сеть». Деталей нової моделі продажів та назви нового сейлз-хаусу пан Порохняк не назвав, порекомендувавши звернутися до «Відмінної реклами». Генеральний директор «Відмінної реклами» Олег Павленко на прохання деталізувати інформацію сказав: «Там, мені говорили, що передбачається щось подібне. Договору з телеканалами групи на наступний рік у нас немає. Пропозиції перейти до іншої компанії я не отримував. Це все, що я можу сказати. За деталями звертайтеся до акціонерів». Наразі «Телекритика» чекає на інформацію від прес-служби «Інтера». Як повідомляла «ТК», канали групи Віктора Пінчука наступного року також змінюють будинки продажів.
"Телекритика"
Источник: PULT
|