23 грудня будинки продажів «Відмінна реклама», «Інтер-реклама» та «Стиль С+» (усі належать до групи «Інтер») відкрили сітку для розміщення реклами на каналах групи «Інтер» («Інтер», НТН, К1, К2, «Мегаспорт», «Ентер-фільм», «Ентер-мьюзік»), каналах холдингу Віктора Пінчука (CТБ, Новий канал, ICTV, М1) та інших каналах, рекламний час яких вони продають («Первый канал. Всемирная сеть», ТОНІС).
Таким чином, продаж рекламного часу цих телеканалів розпочався за схемою 2008 року, хоча, як повідомляла «ТК», група «Інтер» має намір змінити модель продажів реклами у 2009 році і для цього створити кілька нових будинків продажів.
"Телекритика"
Источник: PULT
|