Сьогодні в ресторані «Тургенєв» відбувся круглий стіл ТК «Малі канали: контент, розповсюдження, вимірювання, реклама». Нішеві мовники й розповсюджувачі говорили про феномен нішевих каналів в Україні й за кордоном, проблеми вимірювання їх аудиторії, питання контенту й реклами.
Вальдемар Дзікі, генеральний директор ТРК «Україна», зокрема, зазначив: «Бракує майданчика для розвитку нішевих каналів, бо коли говорять про медіа-ринок, то пригадують насамперед «Інтер» і йому подібні, а не думають про канали, які є власне базою цього ринку. Крім того, бракує їх репрезентації».
Павло Шпіцберг, співвласник компанії «Медіасат», назвав «вилку» цін на входження нішевих каналів у кабельну мережу: «Вона абсолютно немотивована і може складати від 100 грн на рік до 50 000 на місяць». В круглому столі також узяли участь Олександр Пелех, менеджер проектів компанії SES SIRIUS, Вікторія Семененко, керівний партнер компанії Maxximum Advertising, Костянтин Стрюков, генеральний директор телеканалу MTV і Георгій Барзашвілі, менеджер з розвитку бізнесу ТРК «Україна».
Представники нішевих телеканалів зізналися, що за кілька днів, імовірно, оголосять про створення асоціації. Модератор круглого столу, заступник головного редактора сайту «Телекритика» Леся Ганжа, резюмувала зустріч так: «Ми дійшли очікуваного висновку, що нішеві канали врятує консолідація».
Источник: Телекритика
|