У червневому тендері «Прем'єр-ліги» стосовно прав на телетрансляцію матчів чемпіонату України з футболу змагалося шість телекомпаній. Про це йдеться в офіційному повідомленні «Прем'єр-ліги» – об'єднання професіональних футбольних клубів України.
На адресу «Прем'єр-ліги» надійшли заявки від ЗАТ «Телерадіокомпанія "Україна"» (телеканали «Україна» і «Футбол»), ТОВ «Поверхность Спорт-ТВ» (телеканал «Спорт-1»), АТЗТ «УНТК» (телеканал «Інтер+»), ТРК «Студія "1+1"» (телеканал «1+1 International»), ТОВ «Віасат Україна» (телеканал Viasat Sport) і ТОВ «Медіа Спорт Промоушен».
Як уже повідомляла ТК, переможцем тендера визнано телеканал «Футбол», який самостійно вироблятиме по чотири трансляції в кожному турі. Його оголошено офіційним телетранслятором чемпіонату України. Контракт розраховано на два роки (сезони 2009/2010 та 2010/2011).
20% від кількості цих матчів буде показано в ефірі загальнонаціонального телеканалу «Україна», повідомляє «Прем'єр-ліга». Крім того, права на трансляції ще двох матчів у кожному турі чемпіонату України буде надано Національній телекомпанії України. Таким чином, у кожному турі чемпіонату в прямому ефірі буде показано не менше шести матчів, з них чотири – в ефірі телеканалу «Футбол» та частково ТРК «Україна», та ще дві трансляції – в ефірі Першого національного.
Телеканал «Футбол» зобов'язався забезпечити численні повтори трансляцій матчів чемпіонату у власному ефірі, проведення прямих трансляцій відкритих тренувань клубів, під час найбільш рейтингових матчів роботу в прямому ефірі передматчевих та післяматчевих студій за участю експертів, організацію післяматчевих флеш-інтерв'ю з учасниками матчів і виробництво та показ щотижневого офіційного огляду матчів туру чемпіонату. За словами директора ТРК «Футбол» Олександра Денисова, канал уже цього року інвестує 1 млн доларів у виробництво трансляцій чемпіонату.
Крім витрат на виробництво телетрансляцій, телеканал «Футбол» також запропонував «Прем'єр-лізі» спонсорський пакет під час цих трансляцій для спонсорів чемпіонату, визначених «Прем'єр-лігою». «Жоден інший телеканал України, як з числа ефірних, так і кабельних, не зміг запропонувати більш вигідних для "Прем'єр-ліги" умов співпраці по телетрансляціях матчів чемпіонату на території України», – зазначив комерційний директор «Прем'єр-ліги» Вадим Галаган.
Источник: Телекритика
|