Прийом заявок охочих вступити до Асоціації нішевих телеканалів триватиме до 1 серпня, а орієнтовно 14 серпня відбудуться установчі збори. Про це «Телекритику» повідомили організатори.
16 липня на черговій робочій зустрічі зі створення асоціації взяли участь 16 телеканалів, зокрема «МТВ Україна», Перший діловий, Перший автомобільний, 2Т, English Club TV, «Кіко», КРТ, «Куй-ТБ», «Максі ТВ», «Планета», «Світ», «Сіті», ТВі, «Уніан ТБ», «Футбол», «ЧП.інфо», а також представники рекламного ринку.
На зустрічі було визначено основні завдання створюваної організації, зокрема такі:
- обмін інформацією та PR – створення платформи для обміну досвідом та інформацією компаній – членів асоціації та просування галузі в цілому;
- лобіювання – захист прав та інтересів членів асоціації та представлення у відносинах із державними органами й іншими структурами;
- технічний розвиток – об'єднання зусиль з удосконалення технічного покриття телеканалів – членів асоціації. Здійснення та замовлення досліджень, що допоможуть розвинути мовлення членів асоціації;
- робота з провайдерами програмних послуг (кабельними, супутниковими операторами та ін.);
- вимірювання телеперегляду – покращення якості наявних систем вимірювання нішевого телебачення та (або) вибудова альтернативних систем.
«Для нас важливо, щоб Асоціація напрацювала та впровадила певні правила функціонування цього ринку, можливо, виокремила його в окремий сегмент, допомогла донести до рекламодавця переваги реклами на нішевих телеканалах. Тоді ми зможемо якісніше працювати та більше заробляти, - зазначає керівний партнер сейлз-хаусу MaxximumADV Вікторія Семененко. – Поки що доводиться на пальцях кожному пояснювати, що нішеві телеканали – вони інші, їх не можна порівнювати хз національним телебаченням. Ніхто ж не порівнює частку аудиторії «Фактів», «Наталі» та Playboy. Є поняття суспільно-політичних видань та глянцевої преси. Я впевнена, що за допомогою Асоціації на ринку телебачення з’явиться розуміння загальнонаціонального та нішевого ТБ».
Источник: Телекритика
|