Спортивна мережа Eurosport, що входить до концерну TF1, за станом на 30 червня 2009 поширювала канал Eurosport HD в більш ніж 2,7 млн. домогосподарств.
Компанія в своєму прес-релізі відзначає, що швидкість розповсюдження і комерційного запуску наочно проілюструвала інноваційний потенціал і гнучкість колективу підготовки та запуску каналу в ефір.
Міжнародна версія каналу Eurosport тепер доступна в 59 країн на 20 мовах. В даний час 116,8 млн. домогосподарств дістають доступ до звичайної версії каналу, з них 75,2 млн. абонентів каналу, підписані на нього в базовому або розширеному базовому варіанті підписки.
Введення в експлуатацію HD версії каналу, допоміг об'єднанню Eurosport International зберегти надходження від рекламних доходів, які скоротилися на 26,9% в порівнянні з минулим роком. Із запуском каналу Eurosport HD і збільшенням надходжень грошових коштів від абонентів Центральної і Східної Європи, а також країн Середземноморського басейну, забезпечило в загальному об'ємі надходження в розмірі ? 147,3 млн., що всього лише на 2% менше, ніж за перше півріччя 2008 року.
Операційний прибуток провайдера за перше півріччя 2009 р. склав ? 21.4 млн., що на ? 3,1 млн. більше, ніж минулого року.
Источник: TeleSputnik.kiev.ua
|