Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







«1+1» перейде на продажі за аудиторією 18-54


9 сентября 2009 | Телевидение / Украина / На украинском языке | Добавил: Ольга Кравцова
Рекламний час телеканалу «1+1» продаватиметься за аудиторією 18-54. Про це «Телекритику» повідомили у департаменті продажів каналу.

Перехід на нову комерційну аудиторію уже розпочався. Рекламодавцям, які розмістилися нещодавно, пропонували купувати рейтинги за новою аудиторію.

Нагадаємо, наприкінці минулого року «1+1» обрав своєю цільовою аудиторією людей від 18 до 54 років. Проте в умовах розміщення реклами баїнговою аудиторією було визначено 18+, за якою також продається «Інтер», СТБ, «Україна», Перший національний, 5 канал тощо. Рекламодавці, що розміщуються на каналі з початку 2009 року, до грудня залишаться на старих умовах, а новим пропонуватиметься нова ЦА. Наступного року, імовірно, канал перейде на неї повністю.

За 18-54 рейтинги «1+1» вищі, ніж за 18+, і канал розраховує на подальше омолодження своїх глядачів. Тож, зазначають на каналі, перехід на нову аудиторією спрямований радше на майбутні дивіденди. Оскільки за 18-54 ролики набиратимуть більше рейтингів, їх розміщення коштуватиме рекламодавцям дорожче. Наразі, за словами представників каналу, рекламодавці спокійно сприймають зміну і не вимагають перерахувати вартість пункту рейтингу відповідно до інших ЦА.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.