«Телекритика» отримала офіційний коментар PR-служби медіагрупи «Інтер» стосовно змін на телеканалі «Мегаспорт». Як наголошують у медіагрупі, «Мегаспорт» не змінює формат - ідеться про його ребрендинг, який завершиться до нового телесезону - весни 2010 року.
«Якщо подивитися на сьогоднішній профіль аудиторії каналу, то домінують чоловіки 55+. Не відмовляючись від цього глядача, ми плануємо розширити аудиторію, залучити на канал молодого глядача, а також жінок», - заявляє PR-служба.
Олександр Кравцов, який за інформацією ТК із завтрашнього дня очолить канал, є керівником проекту з ребрендингу. За його словами, «Мегаспорт» стане більш екстремальним, змагально-розважальним. «Ми хочемо показати спорт не лише в його класичному вигляді, але й запропонувати інші яскраві, видовищні змагальні формати», - зазначає він. Водночас мовлення «Мегаспорту» відповідатиме вимогам ліцензії.
Як уточнили в PR-службі, частина співробітників «Мегаспорту» залишається працювати на каналі, частині запропонують «нові можливості» в рамках групи «Інтер. «Тим, хто не знайде себе в проектах медіагрупи, буде запропонована компенсація згідно з чинним законодавством України», - наголошують у PR-службі.
Прикладом успішного ребрендингу в медіагрупі «Інтер» називають досвід телеканалу НТН. НТН увійшов до групи «Інтер» у грудні 2007 року. Восени 2008 року був проведений ребрендинг. За даними PR-служби «Інтера», за рік частка каналу зросла на 54%: станом на 43-й тиждень 2008 року (20-26 жовтня) частка НТН за цільовою аудиторією 18-54 становила 3,1% (міста 50 тис.+), а за підсумками 43-го тижня 2009 року вона сягала 4,8% (аудиторія 18-54, міста 50 тис.+).
Аналогічного рейтингового зростання група «Інтер» очікує і від ребрендингу телеканалу «Мегаспорт».
Як уже повідомляла ТК, 26 жовтня голова правління «Інтера» зустрівся з колективом «Мегаспорту», на якому оголосив про зміни на каналі. За інформацією джерел ТК, канал бере курс на молодіжно-розважальну тематику, а всі штатні співробітники каналу отримали повідомлення про скорочення. Згодом частину з них буде прийнято на канал, частину працевлаштують у структурі медіагрупи, а з рештою попрощаються. Зміни пояснили збитковістю спортивного формату, у приклад навели російський державний телеканал «Спорт». Генеральний продюсер «Мегаспорту» Олександр Борисенко заявив ТК, що не має наміру залишатися на переформатованому каналі.
Источник: Телекритика
|