Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 28 жовтня не змогла визначити переможців конкурсу на багатоканальне мовлення з використанням 41 ТВК у м. Києві в цифровому стандарті HDTV (MPEG-4) (оригінальний проект і спортивна програма) та оголосила повторний конкурс.
Як з'ясувалося, на оригінальний проект не надійшло жодної заявки, тому Нацрада оголосила повторний конкурс. На спортивну програму надійшла одна заявка від компанії «Поверхность-Спорт-ТВ» - телеканал «Спорт-HD». Однак більшість членів Нацради проголосували «проти всіх». Переможця не визначили та оголосили повторний конкурс, сподіваючись, що надійде більше заявок.
«На сьогоднішній день Нацрада зрозуміла, що поки немає більше охочих. Я голосував за те, щоб видати ліцензію, але більшість членів Нацради - проти. Я розумію, що вони хотіли оголосити новий конкурс і дати можливість іншим претендентам взяти участь», - зазначив у коментарі ТК член Нацради Ігор Курус.
Нагадаємо, у 2006 році Нацрада видала ліцензії на експериментальне мовлення в Києві чотирьом провайдерам - «Експрес-інформ», «Гамма-консалтинг», «Українська цифрова телемережа» й «Ера-продакшн». Після рішення Нацради, що перехід на «цифру» відбуватиметься тільки в стандарті MPEG-4, Нацрада попросила провайдерів київського цифрового експерименту дати свої пропозиції щодо реорганізації мовлення і переходу на нові стандарти. Тоді «Ера-продакшн» запропонувала Нацраді оголосити на власній 41 ТВК у Києві (потужність передавача 1,3 кВт) конкурс на мовлення в стандарті високої чіткості (high definition, HD).
«Оскільки ми від провайдера отримали заявку, що вони хочуть робити high definition, і пам'ятаючи про те, що відповідно до договорів по "Євро-2012" Україна повинна забезпечити мовлення в стандарті високої чіткості в містах, які приймають футбольні матчі, ми оголосили конкурс», - пригадав Ігор Курус.
На сьогодні існує лише один український мовник, що працює у стандарті телебачення високої чіткості - «Спорт-HD». Канал доступний абонентам супутникової платформи «Поверхность+».
Источник: Телекритика
|