За підсумками жовтня перше місце у ТОП-десятці каналів поділили «Інтер» та «Новий». «Інтер» став лідером по аудиторії 18+ у містах з населенням 50 тис+ зібравши долю 18,4% і рейтинг 2,8%, а також по всеукраїнській панелі. Тут його доля була 20,5% і рейтинг 3,1%.
Натомість по аудиторії 14-49 безперечне лідерство здобув «Новий канал». По аудиторії 14-49 у містах з населенням 50 тис+ його доля була 14% та по аудиторії 13,6%.
Канал СТБ вийшов на другу позицію по обом аудиторіям. По аудиторії 18+ його доля - 9,3%, рейтинг - 1,4%, а по комерційній аудиторії 14-49 - доля - 10,3%, рейтинг -1,3%. Як зауважує прес-служба СТБ, в жовтні канал продемонстрував найбільший ріст серед усіх крупних українських каналів. «Доля каналу порівняно з вереснем по аудиторії 18+ виросла на 10%, а по аудиторії 14-49 – на 12%, рейтинг на 21% и 22% відповідно», – йдеться в релізі каналу.
Третє місце по аудиторії 18+ посів телеканал «Україна», а по аудиторії 14-19 в містах з населенням 50 тис+ – «Інтер». Показники інших каналів – у таблиці.
Источник: Медиа Бизнес
|