У вівторок, 17 листопада, телеканал К2 отримав найвищу з початку сезону частку по своїй цільовій аудиторії - жінки 20-50 років (міста з населенням 50 тис.+). За результатами доби, К2 увійшов у ТОП-20 каналів – він посів 17-ту сходинку, обійшовши при цьому Перший Національний та 5 канал:
Канал shr% (ж 20-50)* 1 INTER 19,68 2 NEW CHANNEL 10,54 3 1+1 10,29 4 STB 9,75 5 ICTV 7,14 6 CHANNEL UKRAINE 5,46 7 NTN 4,43 8 CHANNEL 1 Rus 4,16 9 TET 2,45 10 K1 2,37 11 M1 1,05 12 O-TV 0,69 13 TONIS 0,67 14 TBi 0,66 15 NTV MIR 0,64 16 KINO 0,60 17 K2 0,59 18 5 CHANNEL 0,50 19 RU MUSIC 0,42 20 FIRST NATIONAL 0,38
На поточному тижні К2 розпочав показ програми «Найрозумніший», яка у вівторок о 17:50 пройшла з часткою 1,16% (жінки 20-50), що значно вища середніх показників серіалів, які виходили в цьому слоті.
Також із високими результатами пройшла програма «Квадратний метр» о 17:20. Її частка у порівнянні з двома попередніми тижнями зросла більш ніж у 2 рази та склала 2% (жінки 20-50)
*Попередні дані по містах з населенням 50тис+.
Источник: Пресс-служба телеканала Интер
|