За підсумками листопада, перше місце у ТОП-десятці каналів традиційно поділили «Інтер» (аудиторія 18+, в містах з населенням понад 50 тис) та «Новий» (аудиторія 14-49, 50 тис+). Обидва лідера по різних аудиторіях мали більші частки, ніж у попередньому місяці. Частка «Інтера» виросла на 2,6 пунктів, а «Нового каналу» відповідно на 0,5 пунктів.
Канал СТБ, який гордився успіхом жовтня – виходом на другу позицію по обох аудиторіях, – цей успіх не закріпив. По своїй цільовій аудиторії (14-49, 50 тис+) за місяць він перемістився з другого місця на четверте, пропустивши перед собою «Інтер» і «1+1». Натомість СТБ трохи збільшив частку по аудиторії 18+, 50 тис+.
Третє місце по аудиторії 18+, 50 тис+, як і минулого місяця, посів телеканал «Україна», а по аудиторії 14-49 в містах з населенням 50 тис+ – канал «1+1».
Источник: Медиа Бизнес
|