В праймі буднів по аудиторії «18-54» НТН обійшов ТРК Україна і займає 6-ту позицію у ТОПі каналів.
По аудиторії «чоловіки 18-54» НТН випередив також СТБ і посідає 5-й сходинку.
НТН продовжує укріплювати позиції – за результатами листопада телеканал перевищив попередні рекордні показники, які були зафіксовані у жовтні. Частка по цільовій аудиторії каналу «18-54» (50+) склала 5,02%.У ТОПі каналів по своїй цільовій НТН впевнено посів сьому позицію.
У порівнянні з аналогічним періодом 2008 року, приріст склав 32%.
Найбільш успішною була лінійка російських гостросюжетних серіалів, які виходили понеділок-четвер о 19:20 (2-5 листопада т/с «Боєць», 9-30 листопада т/с «Меч», а з 30 листопада розпочався т/с «Оперативний псевдонім»). Частка серіалів у листопаді по цільовій аудиторії каналу становила 9,6%, що приблизно у півтори рази вище показників лінійки попереднього місяця. Ці серіали також привабили значну частину чоловічої аудиторії: середня частка по чоловіках «18-54» склала 12,5%.
В цілому, в праймі буднів (понеділок-п’ятниця з 18:00 по 23:00) за результатами місяця, по аудиторії «18-54» НТН займає 6-ту позицію, обійшовши ТРК Україна.
По аудиторіії чоловіки «18-54» у ТОПі каналів НТН на 5-й сходинці, випередивши також СТБ
*дані за 29.11 і 30.11 є попередніми
При використанні матеріалу посилання на телеканал НТН обов’язково.
U.A. Inter Media Group Limited заснована у 2005 році. Група володіє 61% акцій «Української незалежної ТБ-корпорації» (телеканал «Інтер»), 90% акцій «Кіно-ТБ» (телеканал «Ентер-Фільм), 90% «Музика-ТБ» («Ентер»), телеканалами НТН, К1, К2, «Мегаспорт», «MTV Україна» та іншими медіаактивами. Директор компанії U.A. Inter Media Group Limited – Олена Хорошковська. Керівник медіагрупи - Сергій Созановський. Медіагрупа є членом Європейської Бізнес Асоціації, а також Американської Торгової Палати в Україні. www.uaimg.com
Источник: Пресс-служба телеканала "Интер"
|