Телевізійна аудиторія відторгає політичну рекламу: як тільки глядач розуміє, що бачить рекламний ролик кандидата в президенти, його ставлення до ролика стає різко негативним. Такого висновку дійшла експертна група Kwendi після трьох хвиль дослідження Impact & Recall Rating, під час якого було протестовано 13 політичних роликів.
Як зазначається у релізі дослідників, отримані результати дозволяють припустити, що український електорат втомився від політичних конфліктів: ролики, у яких є звинувачення на адресу опонента, дістали найнегативніші оцінки.
Kwendi припускає, що негатив викликаний не стільки самою критикою діючої влади, скільки намаганням маніпулювати думкою громадян на свою користь. Адже ролик Федерації профспілок України, у якому критикується влада, дістав менш негативну оцінку, ніж ролики кандидатів у президенти зі схожими аргументами.
Також виявилося, що ролики Яценюка, Тимошенко й Литвина краще оцінюються жіночою аудиторією. Схожий демографічний профіль отримали й ролики Януковича та Тігіпка: аудиторія до 30 років поставилася до них менш негативно.
Kwendi Impact & Recall Rating - щомісячне дослідження, метою якого є якісна оцінка помітності рекламних роликів. Розмір вибірки - 300 киян віком 18-50 років. Дослідження фінансується клієнтами - рекламодавцями та телеканалами.
Источник: Телекритика
|