Лідером новорічного вечора і ночі став телеканал «Інтер», якому вдалося посісти першість за двома основними аудиторіями - 18+ і 14-49.
Середні частки каналів у слоті 22:00-1:00
Успішними виявилися власні проекти каналу «Інтер»: «Вечірній квартал. Новорічний випуск» і мюзикл «Як козаки». «Квартал» за аудиторією 18+ загальнонаціональної панелі GFK здобув рейтинг 15,02%, частку 32,55% (у містах «50 тис.+» частка сягнула 37,3%). Мюзикл «Як козаки» мав середній рейтинг 8,93%, частку 19,77% (у великих містах частка 21,30%). За молодіжною аудиторією 14-49 «Вечірній квартал» мав рейтинг 11,12%, частку 27,1%, а «Як козаки» - рейтинг 8,37%, частку 19,69%.
На друге місце за аудиторією 18+ загальнонаціональної панелі GFK вийшла ТРК «Україна» з російським прем'єрним продуктом - «Блакитним вогником на Шабаловці», який отримав середній рейтинг 5,89%, частку 13,44% (у великих містах частка 13,5%).
Друге місце за аудиторією 14-49 загальнонаціональної панелі GFK посів Новий канал завдяки шоу власного виробництва «Фабрика зірок - 3», що транслювалося з 21:02 до 1:22 (до опівночі йшов концерт у запису, після опівночі - оголошення переможців і концерт на Майдані в прямому ефірі). «Фабрика» здобула середній рейтинг 7,12%, частку 16,68% (у великих містах частка 17,45%).
Третє місце за обома основними аудиторіями загальнонаціональної панелі посів телеканал «1+1». Однак у містах з населенням понад 50 тис. осіб художній фільм «Операция "Ы" и другие приключения Шурика» та «Дискотеку 80-х», що йшли на «Плюсах», дивилися значно гірше, що дозволило ICTV піднятися там на третю сходинку за 18+ і 14-49. Власний прем'єрний проект ICTV «Велика різниця по-українськи» (транслювався з 21:49 до 23:50) за аудиторією 14-49 загальгонаціональної панелі GFK отримав рейтинг 5,69%, частку 13,36% (у містах «50 тис.+» частка сягала 15,45%). Прес-служба ICTV підкреслює, що це найкращі показники новорічного вечора на каналі за весь період телевізійних вимірювань.
Новорічне програмування українських телеканалів
Дані GFK Ukraine * Наведені усереднені сумовані показники трансляцій до й після опівночі
Що ж до динаміки телеперегляду, до після 23-ї години за аудиторією 18+ найстрімкіше зросли показники у ТРК «Україна», дещо менше вони зросли у Нового каналу, «1+1» і НТН. За аудиторією 14-49 ближче до Нового року також виросла частка у «Плюсів», Нового каналу, «України» й НТН.
Частка телеканалів у новорічний вечір і ніч за аудиторією 18+ у містах «50 тис.+»
Частка телеканалів у новорічний вечір і ніч за аудиторією 14-49 у містах «50 тис.+»
Источник: Телекритика
|