За підсумками грудня, перші місця у ТОП-десятці каналів традиційно обійняли «Інтер» (по аудиторії 18+, в містах з населенням понад 50 тис) та «Новий» (по аудиторії 14-49, 50 тис+). Однак їх показники були трохи нижчими, ніж у листопаді.
Так, якщо у листопадова частка «Інтера» виросла на 2,6%, то вже в грудні вона зменшилась на 2,1%. У «Нового каналу» по аудиторії 14-49, 50 тис+ частка також зменшилась – на 0,7%.
По аудиторії 18+, 50 тис+ друге місце ТОПу завоювала ТРК «Україна», потіснивши з цієї позиції СТБ. Останній перейшов на третє місце по цій же аудиторії. Однак, по своїй цільовій аудиторії (14-49, 50 тис+) СТБ виріс на 0,1%.
Источник: Медиа Бизнес
|