Народний депутат (фракція БЮТ) Валерій Крайнєв звернувся 11 січня до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з пропозицією провести перевірку дотримання чинного законодавства ЗАТ «ТРК "Алекс"» (м. Запоріжжя) при трансляції в ефірі фільму «Зграя». Про це Національна рада повідомила у своєму листі до Центральної виборчої комісії з результатами моніторингу за 4-11 січня.
У фільмі «Зграя», на думку депутата, наводиться недостовірна інформація про одного з кандидатів на пост президента. У 8-хвилинному ролику фігурують Павло Лазаренко і Юлія Тимошенко.
Також Нацрада опрацьовує питання поширення Харківською ОДТРК передвиборних матеріалів за рахунок і в межах коштів держбюджету. Щодо них, за інформацією представника Нацради в Харківській області, надійшла скарга довіреної особи одного з кандидатів до окружної виборчої комісії територіального виборчого округу № 172.
За наявною інформацією, Харківською ОДТРК і ТОВ «ТРК "Регіон"» не виконано рішення Національної ради від 09.12.09 № 2419, згідно з яким ці компанії мали забезпечити можливість проведення передвиборної агітації кандидатом у президенти Петром Симоненком за рахунок коштів Державного бюджету України у межах території Харківської області.
Загалом, за тиждень моніторингу Нацрада відзначає збільшення політичної реклами та агітаційних повідомлень в ефірі місцевих мовників, а також збільшення привітань кандидатів на адресу співвітчизників. Регуляторний орган констатує, що висвітлення виборчих перегонів здійснюється у вигляді включень до інформаційних програм коротких відеорепортажів про дії кандидатів, вони є учасниками інформаційно-аналітичних передач, ранкових і вечірніх ток-шоу.
Наразі з 4 по 11 січня 2010 року було виявлено наступні ознаки порушень:
- відсутність ідентифікації політичної реклами й агітації (ст. 9 Закону України «Про рекламу», ч. 10 ст. 64 Закону України „Про вибори Президента України") - в ефірі 6 компаній;
- включення агітаційних матеріалів до інформаційних програм (ч. 10 ст. 64 Закону України «Про вибори Президента України») - в ефірі 1 компанії.
Источник: Телекритика
|