Напередодні, 20 січня, УЄФА офіційно повідомив про початок тендеру на оренду позаєвропейських медіаправ на продукти, що пов'язані з Євро-2012. Про це повідомляє сайт інформаційного центру «Україна-2012».
Поділ компаній, що спеціалізуються на медіа- та інформаційних послугах, Європейська футбольна спілка здійснюватиме за географічним принципом. Після придбання прав на використання медіаправ УЄФА, вони розповсюджуватимуть медіапакети та послуги, пов'язані з Євро-2012, у своїх регіонах.
Медіаправа на Євро-2012 не обмежуються функціональним призначенням - пакет чи його частини можна буде реалізовувати на різноманітних платформах: телебаченні, радіо, інтернеті, пресі тощо.
Конкурс триватиме до 27 січня. Претендувати на права УЄФА зможуть компетентні компанії, до числа яких входять регіональні та міжрегіональні організації, що займаються розповсюдженням медіаконтенту; об'єднання, що володіють відповідною інфраструктурою, достатніми ресурсами, досвідом і фінансовою базою для втілення програми Євро-2012.
До числа компетентних потенційних партнерів УЄФА увійдуть не лише компанії, що безпосередньо реалізовуватимуть інформаційні права на Євро-2012, а й посередники, що передаватимуть медіаправа вже в регіонах своєї діяльності.
Источник: Телекритика
|