Канал ТВі провів рестайлінг. Оновлено логотип каналу, ідентифікаційні плашки та колірну гамму. Про це повідомляє прес-служба телекомпанії.
«Прибрали все зайве, дрібне. Залишили в кадрі чисті, чіткі, не перевантажені елементами композиції, в яких використовуються чисті корпоративні кольори. Такими стали фіолетовий, металічний та червоний холодний. Зміна кольору - це стратегічний хід в сфері ідентифікації. Фіолетовий ми вибрали основним, щоб глядач безпомилково впізнавав ТВі серед інших телеканалів, оскільки даний колір є унікальним в лінійці корпоративних кольорів українського телебачення. Цей колір є свого роду провокаційним, більшість дизайнерів його уникають. Але нам він підходить за концепцією програмування - чоловічий, впевнений у собі, розумний канал, спрямований на пізнання», - коментує арт-директор ТВі Марія Гостєва.
До дизайнерської групи ТВі також входять Максим Асика, Михайло Славов, Ганна Чорна, Максим Завалишин.
Источник: Телекритика
|