Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







У США телевізійні рейтинги рахуватимуть разом з онлайн-переглядом


25 января 2010 | Телевидение / На украинском языке / Америка | Добавил: Ольга Кравцова
Дослідницька компанія Nielsen, яка займається вимірювання телевізійної аудиторії у США, з вересня поєднає показники, зняті з перегляду телевізорів, з показниками перегляду телепрограм в онлайні. Листа з відповідним попередженням Nielsen розіслала 22 січня, повідомляє американське видання Advertising Age.

«Онлайн-перегляд телепрограм, поєднаний зі стандартними даними про ТБ-аудиторію, стануть єдиним комбінованим національним телевізійним рейтингом», - повідомляється у листі.

Передбачається, що основою для рекламних угод ці поєднані аудиторії стануть у лютому 2011 року.

У США значна кількість глядачів переглядає телепрограми в інтернеті. Їх кількість зростає, що може стати проблемою для телемовників: вони недоотримуватимуть рейтинг та, відповідно, рекламні гроші. Втім, існує і багато заперечень щодо доцільності врахування онлайн-перегляду в загальних рейтингах, оскільки у користувачів є багато способів ігнорувати та уникати рекламу під час онлайн-трансляції, а деякі майданчики (Hulu та ABC.com, наприклад) показують в онлайні не ті ролики, що транслюються в ефірному мовленні.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.