Дослідницька компанія Nielsen, яка займається вимірювання телевізійної аудиторії у США, з вересня поєднає показники, зняті з перегляду телевізорів, з показниками перегляду телепрограм в онлайні. Листа з відповідним попередженням Nielsen розіслала 22 січня, повідомляє американське видання Advertising Age.
«Онлайн-перегляд телепрограм, поєднаний зі стандартними даними про ТБ-аудиторію, стануть єдиним комбінованим національним телевізійним рейтингом», - повідомляється у листі.
Передбачається, що основою для рекламних угод ці поєднані аудиторії стануть у лютому 2011 року.
У США значна кількість глядачів переглядає телепрограми в інтернеті. Їх кількість зростає, що може стати проблемою для телемовників: вони недоотримуватимуть рейтинг та, відповідно, рекламні гроші. Втім, існує і багато заперечень щодо доцільності врахування онлайн-перегляду в загальних рейтингах, оскільки у користувачів є багато способів ігнорувати та уникати рекламу під час онлайн-трансляції, а деякі майданчики (Hulu та ABC.com, наприклад) показують в онлайні не ті ролики, що транслюються в ефірному мовленні.
Источник: Телекритика
|