Рекламодавці США втрачають інтерес до телевізійної реклами. Про це свідчать дані дослідження Асоціації Національних Рекламодавців (Association of National Advertisers), пише Media Daily News.
Дослідження охопило 104 американських рекламодавів з 21 галузі промисловості, чиї сумарні надходження до бюджетів медіа становлять $14 більйонів. Серед них - Cisco Systems, GlaxoSmithKline, ING, Kraft, Marriott, State Farm та Clorox.
За даними опитування, 2010 року витратити бюджети на кампанії на ТБ планує 41% рекламодавців, і ці показники не надто відрізняються від торішніх. Та 2008 року йшлося про 68%, і така різниця дає підстави експертам робити висновки про спад телереклами.
Близько 62% опитаних засвідчили, що вплив телереклами стає меншим завдяки зростанню кількості інших рекламоносіїв. Майже всі рекламодавці переконані в необхідності вдосконалення вимірювання телеаудиторії. 82% респондентів висловили зацікавленість в індивідуальних замовленнях на вимірювання окремих рекламних роликів.
Знаковою тенденцією є зменшення песимістичних очікувань стосовно 30-секундних рекламних роликів. 19% опитаних припускають, що через 10 років вони відійдуть у минуле, тоді як минулого року про це сказали 28%.
Побажання точнішого потрапляння телероликів у цільову аудиторію висловили 78% рекламодавці, та лише 59% готові додатково за це заплатити. 80% учасників дослідження переконані у перспективності брендованого контенту*. 30% рекламодавців вбачають у цьому прийомі альтернативу 30-секундним роликам.
Соціальні мережі, інтернет- та контекстна реклама поступово перетягують бюджети телеканалів, як і решти ЗМІ. 77% опитаних засвідчили, що відмовилися від телереклами на користь соціальних мереж. 73% компаній планують скерувати кошти на інтернет-рекламу, 59% більше витрачатимуть на контекстну рекламу і 46% - на директ-маркетинг.
Брендований контент - рекламний прийом, що полягає у поєднані реклами бренду і розважального чи інформаційного контенту, при якому рекламна позначка не є очевидною. Таким чином стираються межі, що визначають категорії понять «реклама» і «розвага». Вперше прийом запровадили у 2001 році.
Источник: Телекритика
|