Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Асоціація Національних Рекламодавців США: телереклама втрачає ефективність


12 февраля 2010 | Телевидение / На украинском языке / Америка | Добавил: Ольга Кравцова
Рекламодавці США втрачають інтерес до телевізійної реклами. Про це свідчать дані дослідження Асоціації Національних Рекламодавців (Association of National Advertisers), пише Media Daily News.

Дослідження охопило 104 американських рекламодавів з 21 галузі промисловості, чиї сумарні надходження до бюджетів медіа становлять $14 більйонів. Серед них - Cisco Systems, GlaxoSmithKline, ING, Kraft, Marriott, State Farm та Clorox.

За даними опитування, 2010 року витратити бюджети на кампанії на ТБ планує 41% рекламодавців, і ці показники не надто відрізняються від торішніх. Та 2008 року йшлося про 68%, і така різниця дає підстави експертам робити висновки про спад телереклами.

Близько 62% опитаних засвідчили, що вплив телереклами стає меншим завдяки зростанню кількості інших рекламоносіїв. Майже всі рекламодавці переконані в необхідності вдосконалення вимірювання телеаудиторії. 82% респондентів висловили зацікавленість в індивідуальних замовленнях на вимірювання окремих рекламних роликів.

Знаковою тенденцією є зменшення песимістичних очікувань стосовно 30-секундних рекламних роликів. 19% опитаних припускають, що через 10 років вони відійдуть у минуле, тоді як минулого року про це сказали 28%.

Побажання точнішого потрапляння телероликів у цільову аудиторію висловили 78% рекламодавці, та лише 59% готові додатково за це заплатити. 80% учасників дослідження переконані у перспективності брендованого контенту*. 30% рекламодавців вбачають у цьому прийомі альтернативу 30-секундним роликам.

Соціальні мережі, інтернет- та контекстна реклама поступово перетягують бюджети телеканалів, як і решти ЗМІ. 77% опитаних засвідчили, що відмовилися від телереклами на користь соціальних мереж. 73% компаній планують скерувати кошти на інтернет-рекламу, 59% більше витрачатимуть на контекстну рекламу і 46% - на директ-маркетинг.

Брендований контент - рекламний прийом, що полягає у поєднані реклами бренду і розважального чи інформаційного контенту, при якому рекламна позначка не є очевидною. Таким чином стираються межі, що визначають категорії понять «реклама» і «розвага». Вперше прийом запровадили у 2001 році.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.