Найбільший обсяг рекламного часу у січні 2010 року реалізував телеканал ТНТ - 5,97 тис. хвилин. Про це свідчать розрахунки порталу AdMonitor.Ru, повідомляє «МедиаНяня».
Раніше лідером серед російських каналів був ТВ3, але цього разу він розмістив лише 5,02 тис. хвилин.
Другу сходинку у січні посів «ТВ Центр» з показником 5,33 тис. хвилин. Також понад 5 тис. хвилин реклами показали СТС та НТВ. Найпопулярніші канали - «Первый» та «Россия» - заповнилися на 4,19 та 4,9 тис. хвилин відповідно.
AdMonitor також зазначає, що у січні багато рекламодавців пішли з деяких телеканалів. Pepsi - з НТВ, ТНТ, «Первого», «России» та інших, Ferrero - з НТВ та «ТВ Центра».
Найактивнішими рекламодавцями були Procter&Gamble та Unilever (2,57 та 2,24 тис. хвилин реклами відповідно). Третю сходинку посів Mars/Wrigley з показником 1,83 тис. хвилин.
У 2009 році рекламний ринок на ТБ у Росії скоротився на 18% до 113,7 млрд рублів.
Источник: Телекритика
|