Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







ТНТ у січні продав найбільше рекламного часу серед російських каналів


15 февраля 2010 | Телевидение / На украинском языке / Россия | Добавил: Ольга Кравцова
Найбільший обсяг рекламного часу у січні 2010 року реалізував телеканал ТНТ - 5,97 тис. хвилин. Про це свідчать розрахунки порталу AdMonitor.Ru, повідомляє «МедиаНяня».

Раніше лідером серед російських каналів був ТВ3, але цього разу він розмістив лише 5,02 тис. хвилин.

Другу сходинку у січні посів «ТВ Центр» з показником 5,33 тис. хвилин. Також понад 5 тис. хвилин реклами показали СТС та НТВ. Найпопулярніші канали - «Первый» та «Россия» - заповнилися на 4,19 та 4,9 тис. хвилин відповідно.

AdMonitor також зазначає, що у січні багато рекламодавців пішли з деяких телеканалів. Pepsi - з НТВ, ТНТ, «Первого», «России» та інших, Ferrero - з НТВ та «ТВ Центра».

Найактивнішими рекламодавцями були Procter&Gamble та Unilever (2,57 та 2,24 тис. хвилин реклами відповідно). Третю сходинку посів Mars/Wrigley з показником 1,83 тис. хвилин.

У 2009 році рекламний ринок на ТБ у Росії скоротився на 18% до 113,7 млрд рублів.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.