Перший національний 1 березня змінив графіку, повідомляє прес-служба НТКУ.
У графіці збережено офіційний колір каналу - бірюзовий на білому фоні.
«У графіці каналу закладена також українська символіка від часів Трипілля до сьогодення. Лейтмотивом 30-секундної заставки є сходи, які символізують перехід від витоків і зародження української культури до наших днів», - пише прес-служба.
Щодо рекламних заставок, то, як ідеться в релізі, їх виконано в оригінальному українському стилі, «героями» яких є суто українські образи, зокрема соняшники, гарбузи, снопи та вулики.
Гаслом заставок є «Мій дім - моя фортеця», тому вони демонструють історичні фортеці та храми різних міст та регіонів України - Києва, Харкова, Кам'янця-Подільського та Криму.
Новий вигляд мають також заставки новин Першого національного, які витримано в офіційному кольорі каналу, а з кожним посекундним відрахунком показують сходи.
Источник: Телекритика
|