ТОП-десятка каналів у лютому: «Інтер», «Україна» й «1+1» підросли, ICTV, СТБ і «Новий» - упали. Про це свідчить зміна частки каналів по обох аудиторіях 18+, 50 тис+ та 14-49, 50тис+.
Так, за аудиторією 18+, 50 тис+ «Інтер», «Україна» й «1+1» виросли. Перший – на 1%, два останніх – на 0,9%. За рахунок трансляції Олімпійських ігор на 0,8% збільшив свою частку також УТ-1.
По цій же аудиторії, показники каналів-лідерів холдингу StarLightMedia знизились. На 0,7% – у ICTV, на 0,8% – у СТБ і на відсоток у «Нового каналу». У останнього упала частка і по цільовій аудиторії (14-49, 50 тис+), на 1,4%.
Решта показників - у таблицях.
Джерело - GFK, надані - «Фарватер-ТВ».
Источник: МедиаБизнес
|