У 2010 році суспільне телебачення Telewizja Polska (TVP) розпочне реструктуризацію. Про це повідомляє Media Business Reports.
До цього компанію спонукав низький рівень доходів у 2009 році. Очікується, що першим кроком реструктуризації стане скорочення квоти рекламного часу, який надається безкоштовно в прайм-таймі для агітації кандидатів у президенти на виборах. Таким чином компанія зможе продати цей час комерційним структурам.
Окрім цього TVP скорочує свій штат на 500 осіб: 333 журналісти, 160 працівників відділу адміністрації і 7 осіб з керівного апарату. Загалом, колектив TVP складається з близько 4,5 тисяч співробітників.
Також з 1 березня вступила в дію нова редакція закону про ліцензійний збір - податків на користування телебаченням для мешканців Польщі, яка значно скорочує суму надходжень за так званим абонементом, що є основним джерелом фінансування суспільного телебачення країни. Відповідно до нового закону, збільшується кількість звільнених від цих податків: окрім поляків старших за 75 років та інвалідів, тепер за ТБ не платитимуть пенсіонери старші 60 років з пенсією, що не перевищує половини середньої зарплати, та тимчасово непрацездатні й безробітні, що перебувають на соціальному забезпеченні. За підрахунками Національної мовної ради (KRRiTV), у 2010 році такі надходження скоротяться до ?82 млн. Зауважимо, що у 2007 році ця сума була більшою утричі.
Окрім Telewizja Polska, свої видатки планує скоротити і британський суспільний мовник BBC, повідомляє Media Business Reports.
До 2013 року корпорація на половину зменшить кількість сторінок ВВС-онлайн, персонал буде скорочено на 25%, а його бюджет у 112 млн фунтів стерлінгів зменшиться на 25%, пише також Times Online.
Також буде запроваджено фіксовану межу видатків на права на показ спортивних подій до 8,5% від загального річного обсягу коштів, отриманих від ліцензійних зборів (близько 300 млн. фунтів стерлінгів). Окрім цього закриються дві радіостанції 6 Music, Asian Network та інтернет-ресурси Switch і Blast. Під загрозою опиниться і випуск журналів Radio Times та Top Gear, якими займається комерційний підрозділ корпорації BBC Worldwide.
Генеральний директор BBC Марк Томпсон (Mark Thompson) вважає, що на сьогодні для компанії пріоритетом є надання послуг високої якості, а не боротьба за рейтинги. Тому ВВС планує витратити понад 600 млн фунтів, отриманих внаслідок скорочення видатків, на підвищення якості своїх продуктів.
Источник: Телекритика
|