Телеканал «24» запустив весняну промо-кампанію. Слоган кампанії - «Світ, яким він є». Про це «Телекритику» повідомила прес-служба каналу.
Мета проекту - підкреслити одну з важливих складових бренду - об'єктивність. Кампанія триватиме два місяці і завершиться в середині травня.
Основними каналами комунікації обрано ділові і суспільно-політичні видання.
«З діловим принтом найбільше перетинається цільова аудиторія телеканалу - ділові, активні люди, лідери думок, керівники і менеджери середньої ланки із високим та середнім рівнем доходів», - йдеться у повідомленні компанії.
Заплановано вихід близько 100 публікацій у виданнях «КоммерсантЪ», «Дело», «Экономические известия», «Контракти», «Эксперт», «Статус», «Власть денег», «Деловая столица», «Комментарии», «Компаньон», «Український тиждень» та інших.
У квітні промо-кампанія продовжиться на радіостанціях «Русское радио», «Авторадіо», «Радіо Рокс», «Люкс ФМ». На телеканалі «24» кампанія підкріплена іміджевими хвилинними роликами. Реалізація кампанії відбувається силами власних підрозділів маркетингу та PR. Креативна концепція створена рекламним агентством «Люкс».
Источник: Телекритика
|