Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Нацрада хоче розібратися з рекламою в новинах на «1+1»


23 марта 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення планує розібратися з рекламними паузами під час новин на телеканалі «1+1». Про це «Телекритику» повідомила член Нацради Оксана Головатенко, яка готує це питання до розгляду на засіданні.

«Потрібно негайно внести ясність щодо переривань на коротку рекламу - те, що відбувається на "1+1". На це має бути рішення Нацради», - сказала вона.

Пані Головатенко нагадала, що проходив експертний семінар, присвячений цій тематиці. «Ми консультувалися з експертами. І є чітке розуміння, що внутрішнє законодавство є пріоритетним. Виходячи з нього, це порушення», - наголосила вона.

Коли відбудеться наступне засідання Національної ради, Оксана Головатенко не може спрогнозувати. «На сьогоднішній момент ми зібралися на погоджувальній нараді і розуміємо, що в нас немає кворуму. Коли буде засідання - може, завтра, може, післязавтра, а може й через місяць чи навіть два. Але ми плануємо зробити це якомога швидше», - додала вона.

Нагадаємо, телеканал «1+1» з 18 лютого запровадив так звані «преміальні блоки» реклами перед і всередині випусків новин. Попри те, що п. 4 ст. 13 закону «Про рекламу» забороняє переривати рекламою випуски новин, юристи каналу «1+1» посилалися на норми чинної для України Європейської конвенції про транскордонне телебачення, згідно з якою новини тривалістю понад 30 хвилин можуть перериватися рекламою. Як уже звертала увагу ТК ст. 28 Конвенції дає право країнам-учасницям застосувати суворіші й детальніші правила локального законодавства.

Довгостроковий експерт спільного проекту Ради Європи та ЄС «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі» Ад Ван Лун на прохання ТК пояснив, що в даному разі мовники не мають посилатися на норми Конвенції з кількох причин: по-перше, згідно з Конвенцією, загальна запланована тривалість реклами має перевищувати 30 хв. («запланована» означає те, що про це глядача має попереджено в телепрограмі), і, по-друге, все одно діє примат українського законодавства.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.