Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







10 компаній увійшли до робочої групи із запуску телевізійної панелі InMind


4 апреля 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина | Добавил: Ольга Кравцова
Пропозицією дослідницької компанії InMind щодо створення системи вимірювання перегляду нішевих телеканалів зацікавилися 10 гравців ринку.

Зокрема, як повідомили «Телекритику» в InMind, до робочої групи з підготовки та запуску панелі увійшли канали «Перший автомобільний», «MTV Україна», Music Box UA, «ЧП-Інфо», «Футбол», 24, «Гамма», а також група компаній «Поверхность», сейлз-хауси Maxximum ADV та «Сфера-ТВ».

Як повідомляла «Телекритика», 24 березня InMind презентував свої пропозиції щодо вимірювання аудиторії телеканалів. Він запропонував застосовувати інтернет-щоденники для фіксації перегляду з 5-хвилинним інтервалом. До вибірки мають увійти люди 14-49 років, що проживають у містах з населенням понад 50 тис. жителів, з кабельним чи супутниковим типом прийому сигналу.

На першому засіданні групи, що відбулося 31 березня, було прийняте рішення про проведення установчого дослідження, на основі якого пізніше буде сформовано демопанель. Очікується, що демопанель буде запущено вже у другому кварталі 2010 року.

Источник: telekritika.ua
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.