Телеканал «1+1» розглядає можливість продажів рекламного часу за загальнонаціональною панеллю GfK. Ця панель включає в себе, окрім міст з населенням понад 50 тис. осіб, вибірку «50тис.-».
Нагадаємо, панель «50тис.-» функціонує з 2008 року, однак вона не була прийнята ринком. У 2009 та 2010 роках фінансувати її погодилися лише «1+1» та рекламно-комунікаційна група Publicis (у рамках ІТК). Продажі реклами здійснювалися виключно за панеллю «50тис.+».
За загальнонаціональною вибіркою показники «1+1» вищі, отже, у разі переходу канал отримуватиме більше грошей навіть при збереженні вартості пункту рейтингу.
За словами керівника департаменту продажів «1+1» Дмитра Лисицького, нові умови можуть бути запропоновані лише новим клієнтам. Таким чином, враховуючи, що, більша частина ресурсу вже реалізована, у травні за загальнонаціональною панеллю може бути продано близько 10%. «Що таке 50тис.+? Чому не 25, не 100, а саме 50? У багатьох рекламодавців цільова аудиторія – уся країна. І наш канал – загальнонаціональний. Треба розширювати ці рамки, як це зроблено в деяких інших країнах», - пояснив мотив каналу пан Лисицький.
ТЕТ і «Кіно», за його словами, залишаться на попередніх умовах, оскільки мають обмежене покриття.
Источник: Телекритика
|