На українському ринку телереклами з'явився новий гравець - «Українська телевізійна біржа» («Телебіржа»).
Як повідомляється у релізі, це буде майданчик для прямої комунікації між рекламодавцем і телеканалом. Головним чином мова йде про канали спеціального інтересу (вузько тематичні, нішеві).
За інформацією «Телекритики», «Телебіржа» - це новий проект власників сейлз-хаусу «Сфера-ТБ», Ігоря Остракова та Юрія Когутяка. Цього року «Сфера-ТБ» співпрацює з невеликими нішевими телеканалами, переважно на неексклюзивній основі. Власне, у переліку каналів-клієнтів на сайті нової структури можна було побачити саме ці канали. Але наразі ця сторінка порожня.
Майданчик працює на системі «Телепорт-КС», яка також належить «Сфері».
Кілька тижнів тому «Телекритика» поцікавилася в Ігоря Остракова, чим відрізнятиметься новий майданчик від сейлз-хаусу і як розмежовуватимуться їхні ролі. У відповідь пан Остраков зазначив лише, що «Телебіржа» не є клоном «Сфери-ТБ» і що списки каналів-клієнтів не дублюватимуться - планується розширення бази.
Комерційним директором структури працює Ірена Фешак, до цього - комерційний директор телеканалу ТЕТ.
До осені 2009 року «Сфера-ТБ» продавала рекламний час ТРК «Україна», але контракт було достроково розірвано.
Источник: Телекритика
|