Влітку група «1+1» почне продавати спонсорство з урахуванням фактично набраних роликом рейтингів (GRP) - тобто за принципом продажів прямої реклами. При цьому вартість пункту рейтингу, як зазначається у повідомленні «1+1», становитиме 1250 грн, що удвічі менше за попередні розцінки та дешевше за середню вартість прямої реклами.
За словами Дмитра Лисицького, sales-директора групи, ця система працюватиме влітку та, ймовірно, буде продовжена й надалі: «Ми хочемо надати максимальній кількості клієнтів можливість спробувати спонсорство. Якщо вони сприймуть пропозицію позитивно - продовжимо роботу за цією схемою». Пан Лисицький впевнений, що зараз - на фоні загального подорожчання цін на телевізійну рекламу - для рекламодавців така пропозиція стане альтернативою: «Для багатьох середніх та малих клієнтів поточний рівень цін на пряму рекламу є завеликим, а спонсорство може допомогти їм досягти бажаної інтенсивності кампанії з відносно невеликим бюджетом».
Мова йде про спонсорські заставки, що розмежовують програмний продукт та рекламну паузу, анонси. Вони не входять до обмеженої законом квоти рекламного часу.
Нагадаємо, за GRP спонсорські заставки вже тривалий час продає сейлз-хауз телевізійного холдингу StarLightMedia.
Источник: Телекритика
|