28-05-2010 День Маркетолога – професійне свято маркетологів, аналітиків, рекламістів яке в Україні не має офіційної дати святкування. Цього року ІТК разом з членами Технічного Комітету вирішили вибрати гарний весняний день, 27 травня, для привітання спеціалістів такої необхідної та престижної професії. Дата святкування була обрана не випадково, адже саме 27 травня уся спільнота маркетологів святкує день народження Філіпа Котлера - американського економіста, професора міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту, автора багатьох книг з маркетингу і менеджменту.
Святкування пройшло жваво та весело. Програма вечора передбачала гру в міні-гольф, вечерю у ресторані, яскраву шоу-програму та багато неформального спілкування.
Сподіваємось, що святкування Дня Маркетолога стане гарною щорічною традицією.
ІТК вітає всіх маркетологів/аналітиків/рекламістів з професійним святом! Бажаємо вам здоров’я, натхнення, креативних ідей!
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|