Народні депутати з фракції БЮТ Руслан Богдан, Костянтин Бондарів і Олег Бабаєв хочуть зменшити часові квоти для реклами на телебаченні. Відповідний законопроект «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо скорочення обсягу рекламного часу)» № 6429-1 вони зареєстрували у Верховній Раді 4 червня.
Автори законопроект пропонують встановити, що частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 15%, а впродовж виборчого процесу - 20% (чинна норма в статті 13 закону «Про рекламу» передбачає, відповідно, 20% і 25%).
При цьому вони не змінюють вимогу щодо рекламної квоти протягом астрономічної доби, яка становить 15%, а впродовж виборчого процесу - 20%.
У пояснювальній записці депутати пояснюють свою ініціативу тим, що невідповідність обсягу рекламного часу однієї астрономічної доби до однієї астрономічної години дозволяє нині безкарно маніпулювати обсягами реклами протягом однієї доби.
«Останнім часом частка реклами, що демонструється з 17:00 до 22:00 саме під час трансляції теле- та кінофільмів, значно збільшилася (практично кожні 20 хвилин). Така трансляція, як правило, порушує частину другу пункту 3 статті 13 закону "Про рекламу" та пункт 1 статті 14 Європейської конвенції про транскордонне телебачення, згідно з якими реклама має бути розміщена таким чином, щоб не завдавати шкоди цілісності та змісту програми», - пояснюють вони причини, які спонукали їх до внесення законопроекту.
Источник: Телекритика
|