07-06-2010 Індустріальний Телевізійний Комітет та журнал «Телерадіокур’єр» під час Телерадіоярмарку-2010 проведуть конференцію «Нові медіа».
У програмі конференції 5 сесій тривалістю по одній годині кожна:
* Сесія 1. Web 2.0 та конвергенція каналів комунікації
* Сесія 2. Монетизація контенту онлайн та економіка безкоштовного
* Сесія 3. Право інтелектуальної власності в нових медіа
* Сесія 4. Побудова відносин з цільовою аудиторією в Інтернет
* Сесія 5. Організація конвергентної редакції (Український кейс. Зарубіжний досвід)
Захід відбудеться 8 червня 2010 року з 12:00 до 17:00 у Виставкому центрі «КиївЕкспоПлаза».
Попередня реєстрація (у темі листа вкажіть назву конференції), або за телефоном +380 (44) 353-13-98 Контактна особа: Катерина Танчак
«Нові Медіа» – так буде називатись новий розділ журналу «Телерадіокур’єр», в якому всі зацікавлені фахівці зможуть обговорити важливі для медіа ринку питання: Що таке нові медіа? Чи можуть вони стати успішним медіабізнесом? В які технології варто робити інвестиції? Які загрози громадським та особистісним цінностям можуть нести ті чи інші нові медіа? Чи потрібне регулювання нових медіа, і якими можуть бути принципи регулювання?
Початком для цієї розмови в ТРК №1/65, 2010 стануть думки учасників круглого столу на тему «Нові електронні медіа. Український та закордонний досвід», який відбувся 23 вересня 2009 р. в рамках 8-го Міжнародного Конгресу телерадіомовників та операторів кабельного телебачення країн СНД. (Організатори дискусії: Редакція журналу «Телерадіокур’єр», Асоціація «Телекомунікаційна палата України» при підтримці Медіакомпанії Deutsche Welle, Німеччина).
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|