За час презентації нового сезону, що розпочнеться восени, 5 найбільших ефірних мовників США уклали угоди на $8,1 - 8,7 млрд. Таку оцінку зробило американське спеціалізоване видання AdAge. Презентація (відома під назвою upfront) відбувалася наприкінці весни.
Результати минулорічного апфронту видання оцінювало у $7,8 - 8,1 млрд. Головним чином доходи бродкастерів зросли за рахунок підвищення вартості рекламного часу.
Ціни CBS зросли на 9-9,5%, збори прайм-тайму склали орієнтовно $2,4-2,6 млрд. ABC підняв розцінки на 8-9% і зібрав близько $2,4 млрд, продавши свого 80% інвентарю. Реклама на Fox подорожчала так само, при цьому мережа отримала $1,8-1,9 млрд у прайм, а CW заробив $0,37-0,40 млрд. Результати NBC ще підраховуються.
Источник: Телекритика
|