Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Американські телемережі збільшать рекламні збори за рахунок інфляції


11 июня 2010 | Телевидение / На украинском языке / Америка | Добавил: Ольга Кравцова
За час презентації нового сезону, що розпочнеться восени, 5 найбільших ефірних мовників США уклали угоди на $8,1 - 8,7 млрд. Таку оцінку зробило американське спеціалізоване видання AdAge. Презентація (відома під назвою upfront) відбувалася наприкінці весни.

Результати минулорічного апфронту видання оцінювало у $7,8 - 8,1 млрд. Головним чином доходи бродкастерів зросли за рахунок підвищення вартості рекламного часу.

Ціни CBS зросли на 9-9,5%, збори прайм-тайму склали орієнтовно $2,4-2,6 млрд. ABC підняв розцінки на 8-9% і зібрав близько $2,4 млрд, продавши свого 80% інвентарю. Реклама на Fox подорожчала так само, при цьому мережа отримала $1,8-1,9 млрд у прайм, а CW заробив $0,37-0,40 млрд. Результати NBC ще підраховуються.

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.