14-06-2010 8 червня 2010 року Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010.
8 червня 2010 року Індустріальний Телевізійний Комітет разом з журналом «Телерадіокур’єр» провели конференцію «Нові медіа» у рамках Телерадіоярмарку-2010.
З доповідями виступили:
- Денис Гурський, ІТК - «Перспективи конвергенції»
- Юрій Крайняк, Jurimex - «Охорона прав інтелектуальної власності в інтернеті»
- Сергій Даниленко, Хайвей - «Громадська журналістика»
- Олександр Крамаренко, Деньги UA - «Організація конвергентної редакції»
- Інго Маннтойфейль, Deutsche Welle - «Мультимедійність ЗМІ: приклад DW»
В рамках конференції учасники дізналися про яскраві приклади створення конвергентних редакцій, техніки промоцій в Інтернет та про створення балансу між Інтернет та традиційним виданням. Денис Гурський представив концептуальний блок ідей та моделей розвитку нових медіа компаній. Питання взаємодії громадських журналістів та блогерів, а також впровадження журналістських стандартів в нових медіа висвітлив Сергій Даниленко. Українським досвідом виходу в Інтернет поділився головний редактор порталу та журналу «Деньги UA» Олександр Крамаренко. Ця сесія стала практичним доповненням до блискуче викладеної теорії авторського права в українських реаліях Юрія Крайняка. Ідеальним прикладом конвергентної редакції став кейс Deutsche Welle, представленний Інго Маннтофейлем.
Найбільш яскраві висловлення спікерів конференції:
Денис Гурський під час свого виступу зазначив: «Вже завтра всі, від ТНК до окремих підприємців, будуть маленькими, але медіа компаніями. Тому в сучасному медіа світі новою валютою є увага споживача. І тільки глибоке стратегічне розуміння технологій комунікацій дозволить бути конкурентоспроможними».
«Сайт журналу ми спочатку створювали як «дзеркало» друкованого видання. Сьогодні це повноцінний проект, який себе виправдовує як самодостатній інтернет-ресурс» - поділився Олександр Крамаренко.
«У майбутньому громадянські журналісти і блоггери працюватимуть пліч-о-пліч з професійними журналістами над створенням цікавого і якісного контенту в Інтернет-ЗМІ. Онлайн-медіа дедалі більше залучатимуть власну аудиторію до наповнення сайту - пропонуватимуть завантажувати тексти, фото, відео, аудіоматеріали» - зауважив Сергій Даниленко.
Презентації з конференції можна знайти на сайті ІТК.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|