Київ, 15 червня 2010 р. 8 червня 2010 року під час щорічного бізнес-форуму професіоналів медіа-індустрії України Телерадіоярмарку-2010 в рамках проекту Індустріального Телевізійного Комітету «МедіаКар’єра» відбулась міні-конференція «Як побудувати кар’єру в медіа».
Своїм досвідом та знаннями ділились провідні спеціалісти медіа індустрії, як:
● Сергій Кузін – директор «Русское Радио» - Україна», ● Ірина Лисенко – генеральний директор «Нового каналу», ● Богдан Козаченко – Голова Наглядової ради ПАТ «Наше Радіо», ● Ірина Бутко – керівник служби по роботі з персоналом телеканалу Інтер, ● Руслан Терещенко – керівник відділу маркетингу телеканалу «СТБ», ● Ірина Костюк – директор компанії «Медіа Ресурси Менеджмент».
В гарячій панельній дискусії обговорювались поради як правильно складати резюме, на що звертають увагу на співбесіді, де можна навчитись медіа професіям, який рівень заробітної плати на радіо і телебаченні та багато іншого.
Всі учасники міні-конференції зійшлись на думці, що медіа-індустрія потребує спеціалістів,які готові багато працювати і медіа-компанії готові тратити зусилля та ресурси на освіту таких спеціалістів. «Не варто боятись починати кар’єру з самих низів» - наголошує Ірина Костюк.
Ірина Бутко розповіла яких спеціалістів готує Інтершкола та що впливає на рівень заробітної плати на каналах групи Інтер.
«Медіа – ринок де всі всіх знають, тому не можна свинячити в роботі. Якщо я беру на роботу нового працівника, то обов’язково розпитую знайомих про нього» - розповідає Ірина Лисенко.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|