Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Закінчилась міні-конференція «Як побудувати кар’єру в медіа»


15 июня 2010 | Телевидение / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
Закінчилась міні-конференція «Як побудувати кар’єру в медіа»Київ, 15 червня 2010 р. 8 червня 2010 року під час щорічного бізнес-форуму професіоналів медіа-індустрії України Телерадіоярмарку-2010 в рамках проекту Індустріального Телевізійного Комітету «МедіаКар’єра» відбулась міні-конференція «Як побудувати кар’єру в медіа».

Своїм досвідом та знаннями ділились провідні спеціалісти медіа індустрії, як:

● Сергій Кузін – директор «Русское Радио» - Україна»,
● Ірина Лисенко – генеральний директор «Нового каналу»,
● Богдан Козаченко – Голова Наглядової ради ПАТ «Наше Радіо»,
● Ірина Бутко – керівник служби по роботі з персоналом телеканалу Інтер,
● Руслан Терещенко – керівник відділу маркетингу телеканалу «СТБ»,
● Ірина Костюк – директор компанії «Медіа Ресурси Менеджмент».

В гарячій панельній дискусії обговорювались поради як правильно складати резюме, на що звертають увагу на співбесіді, де можна навчитись медіа професіям, який рівень заробітної плати на радіо і телебаченні та багато іншого.

Всі учасники міні-конференції зійшлись на думці, що медіа-індустрія потребує спеціалістів,які готові багато працювати і медіа-компанії готові тратити зусилля та ресурси на освіту таких спеціалістів. «Не варто боятись починати кар’єру з самих низів» - наголошує Ірина Костюк.

Ірина Бутко розповіла яких спеціалістів готує Інтершкола та що впливає на рівень заробітної плати на каналах групи Інтер.

«Медіа – ринок де всі всіх знають, тому не можна свинячити в роботі. Якщо я беру на роботу нового працівника, то обов’язково розпитую знайомих про нього» - розповідає Ірина Лисенко.


Довідка про ІТК:

Індустріальний Телевізійний Комітет
– це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.

ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.

Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/


Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.