Київ, 14 липня 2010 р. GfK Ukraine та Технічний Комітет ІТК затвердили «Рекомендації щодо оприлюднення даних ТБ панелі»
У січні 2010 року GfK Ukraine та Індустріальний Телевізійний Комітет розпочали роботу над створенням рекомендацій щодо оприлюднення даних дослідження телевізійної аудиторії у відкритих публікаціях. Рекомендації щодо оприлюднення даних ТБ панелі використовуються в інших країнах з розвиненим телевізійним ринком.
Завданням даних рекомендацій є стандартизація принципів представлення даних ТБ панелі. Дотримання рекомендацій дозволить користувачам даних ТБ панелі отримати коректну інформацію не тільки в рамках телевізійного ринку України, але і в рамках інших країн.
Катерина Котенко, ІТК зауважує: «Ми пропонуємо до використання прозорі та стандартні правила, які зможуть допомогти споживачам професійних медіа отримувати релевантну інформацію як щодо процедури підрахунку глядачів кожної телевізійної події у індивідах, так і зрозуміти хто і як готував дані до оприлюднення. Для створення даних правил ми керувались в тому числі світовим досвідом зменшення маніпуляцій у використанні даних ТБ вимірювання.»
Ольга Росманова, керівник департаменту медіа-досліджень GfK Ukraine: «Ми вважаємо, що введення даних Рекомендацій стане ще одним кроком у розвитку системи вимірювання телевізійного перегляду в Україні та допоможе користувачам даних ТВ панелі в роботі».
Правила публикации данных_rus.pdf
Правила публикации данных_ukr.pdf
Довідка про компанії:
GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує 115 компаній у більше ніж 100 країнах світу.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Слідкуйте за новинами ІТК http://twitter.com/itk_org_ua
Довідка про панель телевізійних досліджень
Основна мета панелі телевізійних досліджень GfK Ukraine -це створення та надання стандартизованої валюти на телевізійному ринку України.
Клієнтами ТБ-панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи ТБ-панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування ТБ-каналів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.
Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 92 міст). З початку 2008 року GfK Ukraine досліджує телевізійну аудиторію по всій Україні: у великих та малих містах, а також селах. Всього це 16,6 млн. домогосподарств, які мають телевізори, чи 42,6 млн. телеглядачів. Учасниками ТБ-панелі є 2,5 тис. домогосподарств чи 6,5 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 354 населених пунктах по всій Україні.
Дослідження ТБ-аудиторії відбувається за допомогою вимірювального пристрою Telecontrol VIII, який зокрема дозволяє вимірювати цифрове телебачення.
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|