Київ, 16 вересня 2010 року Розпочато реєстрацію учасників щорічної конференції «Телебачення як бізнес», що відбудеться 5 листопада у Києві.
Конференція «Телебачення як Бізнес» - щорічна подія, яку організовує ІТК, що збирає професіоналів телевізійної галузі для: обговорення поточної ситуації на ринку, аналізу актуальних досліджень, обговорення проблем індустрії і пошук шляхів їх вирішення, обговорення прогнозів і перспектив розвитку телевізійної галузі та обговорення успішного досвіду іноземних телекомпаній.
Цього року програма конференції містить 16 зіркових сесій:
● Регулювання галузі і виклики законодавства
● ТБ і захист авторських прав
● Панельна дискусія: Медіа-холдинги: консолідація чи диверсифікація
● Оптимізація витрат телеканалу
● Платне ТБ очами інвестора
● Нішові телеканали як спосіб досягнення преміум-глядачів
● Економіка каналів дистрибуції
● Панельна дискусія: Розвиток ТБ вимірювань в Україні
● Панельна дискусія: Система продажів ТБ реклами в Україні
● Ринок телевізійних спеціалістів в Україні
● Практика управління людськими ресурсами в медіа компанії
● Панельна дискусія: Ідеальна медіа освіта для телевізійних фахівців
● Побудова сучасних телевізійних продуктів
● Панельна дискусія: Перспективи розвитку власного виробництва
● Індустрія форматів по-українські - як монетизувати локальні ідеї
Закриватиме конференцію Формат Шоу - майже двохгодинна презентація та скрінінги нових ТБ форматів програм зі всього світу від найбільших міжнародних правовласників.
Доповідачами конференції «Телебачення як Бізнес» стануть українські та закордонні медіа фахівці з досвідом роботи в широкому спектрі медіа організацій: телеканали, агенції, продакшни, громадські організації, виробники харду та софту.
Конференція «Телебачення як Бізнес» відбудеться 5 листопада у готелі Haytt за адресою: Київ, вул. Алли Тарасової 5.
Якщо ви бажаєте стати учасником або доповідачем конференції «Телебачення як бізнес», та детальніше дізнатись про умови участі, запрошуємо відвідати сайт конференції http://tvbusinessconference. com/.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|