Група «Інтер» та холдинг StarLightMedia не змогли домовитися про координацію цінової політики. Натомість «Інтер» та «1+1» вирішили, що в 2011 році продаватимуть рекламу спільно.
Про це «Телекритику» повідомили представники рекламних агентств.
За їхньою інформацією, у «Інтера» та «1+1» залишаться власні команди продавців, які матимуть рівні права у переговорах. Проте продажі здійснюватиметься з «єдиного вікна» - так, як у 2009 році співпрацювали «Інтер» та StarLightMedia.
Деталі щодо принципу розподілу коштів між групами не розголошуються, проте відомо, що, як і в схемі 2009 року, між розподілом рейтингів та розподілом коштів не буде прямого зв'язку, тобто рекламодавці до певної міри матимуть свободу у виборі каналів.
Як повідомляла ТК, на початку осені холдинг StarLightMedia звернувся до «Інтера» із пропозицією передати йому право продажів рекламного ресурсу групи. Після відмови холдинг запропонував м'якшу форму співпраці: координацію цінової політики. Проте і щодо неї сторони не змогли домовитися.
За інформацією агентств, в умовах розміщення на наступний рік, які «1+1» встиг видати, він дотримувався обіцяної влітку інфляції: 50%, по деяких клієнтах - до 100%. Натомість від «Інтера», який заявив про відсутність інфляції у базових цінах 2011 року, але ще не розпочав оголошувати реальні умови, тепер очікують підвищення цін.
ТК звернулася до прес-служб «1+1» та «Інтера» і чекає на коментарі.
Источник: Телекритика
|